مربیان کانون نقش بسیار مهمی در تبیین مفاهیم دینی و انقلابی دارند

حجت الاسلام والمسلمین اسکندری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مراسمی به مناسبت هفته افشای حقوق بشر آمریکایی بر نقش و تاثیر بسیار مهم مربیان کانون در تبیین مفاهیم دینی و انقلابی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام و المسلمین اسکندری با اشاره به مفهوم و معنای جهاد تبیین توجه تمامی ارکان جامعه به ویژه نهادهای فرهنگی و متولیان تربیتی به این موضوع را از اهم امور دانست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی با مروری بر رویدادها و وقایع منجر به پیروزی انقلاب اسلامی بر تحمیل اتفاقاتی نظیر جنگ ۸ ساله، ترور شخصیت‌های نظامی و حتی مردم عادی توسط گروه‌های مورد حمایت آمریکا را نشانه‌ای واضح از عدم صداقت آنان در امور در مورد حقوق بشر عنوان کرد.

حجت الاسلام اسکندری واقعه ترور مقام معظم رهبری در 6 تیر، شهادت آیت الله دکتر بهشتی در 7 تیر و همچنین رویدادهای تلخی مانند سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران توسط آمریکا و سالروز بمباران شیمیایی حلبچه را از دیگر رویدادهای این ماه عنوان کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با قدردانی از تلاش و اهتمام ویژه کانون در همکاری و تعامل با شورای هماهنگی و مشارکت فعال در اجرای برنامه‌های مناسبتی و انقلابی از تمام مربیان و همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تشکر کرد.

در ابتدای این برنامه علی بینش مدیرکل کانون استان گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های کانون ارائه و از حضور حجت الاسلام و المسلمین اسکندری در جمع مربیان و نوجوانان قدردانی نمود.

همچنین در این برنامه از حسین قربان‌زاده مربی کانون و نویسنده آثار حوزه دفاع مقدس با اهدای لوح و هدیه قدردانی شد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برنامه‌های متنوعی را در راستای آیین بزرگداشت هفته افشای حقوق بشر آمریکایی از جمله سالروز 7 تیر شهادت دکتر بهشتی برگزار کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =