تماشاخانه سیار کانون، میهمان شهرهای کرمانشاه می‌شود

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با سفر به شهرهای مختلف استان کرمانشاه به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری طی روزهای ۲۵ تا ۲۸ تیر ۱۴۰۱ می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون استان، با اعلام این خبر افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پس از چند سال محدودیت‌های ناشی از همه‌گیری کرونا، بااجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، تابستان به یادماندنی را برای کودکان و نوجوانان در مناطق مختلف استان کرمانشاه فراهم خواهد کرد.

خیاط‌زنجانی با اشاره به سفر تماشاخانه‌های سیار کانون پرورش فکری به شهرهای استان کرمانشاه، گفت: هدف از این سفرها؛ تولید محتوای فرهنگی و هنری در قالب‌های گوناگون، مانند: تولید فیلم، تئاتر، کتاب و موسیقی است، تا گام‌های مؤثر و ماندگاری برای تربیت و پرورش استعدادها و همچنین، خلاقیت‌های نسل‌های فعلی و آینده برداشته شود.

بر همین اساس، همچنین در راستای پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان سراسر کشور در کنار وجود مراکز ثابت و سیار شهری و روستایی با تماشاخانه‌های سیار به دل محله‌ها برود تا بتواند ساعاتی شاد را برای آن‌ها به ارمغان آورد.

ارایه بخشی از محصولات تولیدی کانون به صورت رایگان به جامعه‌ هدف یکی دیگر از این اهدافی است که در راستای ایجاد عدالت فرهنگی انجام می‌شود و کودکان و نوجوانان مناطق مختلف کشور از همان محصول و با همان کیفیت ارایه در پایتخت از آن بهره‌مند خواهند شد.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه از حضور تماشاخانه سیار کانون از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ تیرماه ۱۴۰۱ در شهر کرمانشاه و شهرستان‌های اسلام آبادغرب، دالاهو، سرپل ذهاب و صحنه خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =