تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری نماد عدالت فرهنگی است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی گفت: تماشاخانه سیار نماد عدالت فرهنگی است که حضورش در منطقه آزاد ارس می‌تواند مصداق بارز این عدالت باشد.

علی بینش در گفت‌وگو با اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، با اشاره به حضور تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این استان گفت: تماشاخانه سیار کانون از ۱۸ تیر ۱۴۰۱ وارد استان آذربایجان شرقی شد و اولین اجرای خود را همزمان با عید سعید قربان در منطقه آزاد ارس در نقطه صفر مرزی بر روی صحنه برد.

وی ادامه داد: تاکنون شش اجرا از گروه نمایش «بچه‌های ایران» با محوریت معرفی آداب و رسوم، نقاط دیدنی و گردشگری مناطق مختلف ایران در شهرستان‌های ارس‌باران، اهر، ورزقان، منطقه آزاد ارس، یک اجرا هم در یکی از مناطق کم‌برخودار و اجرای آخر در شهر تبریز روی صحنه رفت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی با بیان اینکه اجرای شهرستان ورزقان بیشترین مخاطب را داشت، گفت: با توجه به اینکه تماشاخانه سیار در ایام تعطیلات عید قربان در تبریز اجرا داشت و مسافران زیادی را در آن ایام در استان داشتیم، استقبال خیلی خوبی از تماشاخانه صورت گرفت.

وی افزود: مسوولان استانی به‌ویژه معاون فرهنگی و گردشگری منطقه آزاد ارس و شرکت ملی مس سنگون ورزقان و شهرداری تبریز بیشترین همکاری را در اجرای این برنامه داشتند و برای خیلی از اجراها در منطقه حضور پیدا می‌کردند.

بینش درباره دستاورهای تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: جای خالی تماشاخانه سیار بعد از گذشت شش سال در استان آذربایجان شرقی دیده می‌شد و با توجه به اجراهای خوبی که برنامه‌ریزی شده بود، شاهد استقبال خوبی از طرف مردم بودیم. به نظر من تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نماد عدالت فرهنگی است که حضورش در منطقه آزاد ارس می‌تواند مصداق بارز این عدالت باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =