کد خبر: 316364
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
بازدید 546
جشن امضای کتاب همه کودکان شاعرند برگزار شد

نشست صمیمانه و رونمایی از کتاب همه ی کودکان شاعرند نوشته ی محمدرضا شرافت با حضورسرپرست کانون پرورش فکری محمدغفاری،کارشناس ادبی کانون اکرم الف خانی و شاعران استان قم برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، نشست صمیمانه و رونمایی از کتاب همه ی کودکان شاعرند نوشته ی محمدرضا شرافت با حضورسرپرست کانون پرورش فکری محمدغفاری،کارشناس ادبی کانون اکرم الف خانی و شاعران استان قم در مورخ ۲۲ تیر ۱۴۰۱ درنمایشگاه کتاب کانون قم برگزار شد.

در این نشست ابتدا خانم معصومه خوشرو ازپژوهشگران هنر به بررسی کتاب پرداختند و گفتند:متن و زبان کتاب مانند موضوعش که برای کودکان است لطیف  روان و آنقدر پویا و زنده است که صدای نویسنده را با همراه با کلماتش می شنوم.

میثم فروتن از شاعران استان قم نیز افزود:برجسته ترین زبان ها در ادبیات اتفاق می افتد و والاترین تفکرها در ادبیات شکل می گیرد بنابراین ادبیات مقوله ی مهمی در دوران کودکی است . دنیای کودکان جهانی رها و خلاق است و این ما هستیم که از کودکان یاد می گیریم و نباید با روش های آموزشی و نادرست مسیر درست و زلال آنها را نابود کنیم.

محمدرضا شرافت از نقد و بررسی مهمانان و مخاطبان نشست تشکر کردند و اذعان کردند: هدف از نوشتن این کتاب بیان نگاهی تازه در دنیای ادببات کودک و نگرش درست  ودور از کلیشه بود و سعی کردم در زبان و مثال ها این نکته را در نظر بگیرم تا تمام مخاطبان در هر سطحی بتوانند با آن ارتباط بگیرند.سپس مخاطبان نشست به گفتگو پیرامون کتاب پرداختند و پیشنهاد دادند که هرسر فصل کتاب به جهت گستردگی ، جذابیت و مباحث تخصصی در آینده با ارائه روش کار برای مربیان و معلمان در کتاب دیگری پرداخته شود.

در پایان جشن امضای کتاب "همه ی کودکان شاعرند" برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =