کد خبر: 316427
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳
بازدید 228
ویژه‌برنامه « باغ کلمات»برگزار شد

همزمان با گرامیداشت روز ادبیات کودک، ویژه برنامه باغ کلمات با همکاری مراکز ۴، ۶،۱ به میزبانی مرکز ۱۰ کانون پرورش فکری قم با حضور علی اصغر عزتی پاک برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم،در روزگرامیداشت ادبیات کودک و نوجوان، ویژه برنامه مشترک باغ کلمات با حضورعلی اصغرعزتی پاک وآقای محمدغفاری سرپرست کانون پرورش فکری و اکرم الف خانی کارشناس‌ ادبی قم برگزارشد.

اجرای ویژه برنامه باغ کلمات با هدف آشنایی نوجوانان با کتاب های نویسندگان حوزه دفاع مقدس و نیزجذب و پایداری اعضا برگزار شد. در این نشست نوجوانان نظرات خود در خصوص کتاب باغ بیان کردند. در ادامه برنامه نوجوانان سوالات خود در خصوص نوشتن و راههای موفقیت در نویسندگی را از میهمان برنامه مطرح کردند.

علی اصغر عزتی پاک در این نشست بیان کرد:بچه ها باید تجربیات زیستی خود را با رفتن به فضا و مکان های متفاوت غنی کنند در واقع مشاهده دقیق به نگاه خلاقانه در نوشتن کمک می کنند.چیز در فضای مجازی به دست نمی آید و بخشی از مطالعات از گفتگو با شخصیت مختلف جامعه صورت می گیرد.  در ادامه برنامه اعضا آثار خود را خوانند و  علی اصغر عزتی پاک مورد نقد و بررسی قرارداد. برنامه های شادی مثل سوالات بامزه از نویسنده با اجرای شهلا رستمی مربی ادبی کانون و معرفی نویسندگان تاثیر گذار در ادبیات کودک و نیز خاطره گویی از تجربیات نویسندگی آقای عزتی پاک مورد استقبال اعضا قرار گرفت برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =