درخشش اعضای کانون استان اصفهان در دومین مهرواره کشوری طنز «یک وعده لبخند»

دومین مهرواره کشوری طنز «یک وعده لبخند» به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل و با معرفی برگزیدگان در بخش‌های مختلف شعر، داستان کوتاه و عکاسی به ایستگاه آخر رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اصفهان ، هم‌زمان با عید سعید غدیر خم (عید امامت و ولایت)، اختتامیه دومین مهرواره کشوری طنز «یک وعده لبخند» با حضور کودکان و نوجوانان، خانواده‌ها و مسوولان استانی قبل از ظهر روز یک‌شنبه ۲۶ تیرماه در فرهنگسرای بانوان شهرداری اردبیل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

به گفته‌ی هیات داوران بخش «شعر» متشکل از مریم اسلامی، افسون امینی و محمدرضا رستم‌پور، ۱۵۶ اثر به دبیرخانه این مهرواره رسید که پس از داوری نهایی، در گروه سنی نونگاه(۱۲+)۴ اثر، در گروه سنی نوجوان(۱۵+) ۶ اثر و در گروه سنی بزرگ‌سال(۲۲-۱۸) ۵ اثر در میان برگزیدگان قرار گرفتند.

با اعلام هیات داوران بخش «داستان» که متشکل از شراره هاشم‌دباغیان، نگین صدری‌زاده و سمیرا قیومی بودند، از میان ۳۲۲ اثر رسیده به دبیرخانه، در گروه سنی نونگاه(۱۲+)۱۰ اثر، در گروه سنی نوجوان(۱۵+) ۲۴ اثر و در گروه سنی بزرگ‌سال(۲۲-۱۸) ۶ اثر برگزیده شدند.

هم‌چنین از میان۳۵۰ اثر رسیده در بخش «عکاسی»؛ اعضای هیات داوران شامل: مامک یحیی‌پور، لیلا سادات خوانساری و کیوان باقلاچی در مجموع ۱۱ اثر در گروه سنی نونگاه(۱۲+)،۳ اثر در گروه سنی نوجوان(۱۵+) و ۸ اثر در گروه سنی بزرگ‌سال(۲۲-۱۸) را به‌عنوان برگزیدگان نهایی معرفی کردند.

بر همین اساس، فراخوان این مهرواره باهدف ترویج و توسعه روحیه شادی و نشاط، آشنایی کودکان و نوجوانان با گونه‌های مختلف طنز، پرورش تفکر انتقادی و تشویق مخاطبان به‌دقت در اتفاقات محیط پیرامون در سه بخش «شعر، داستان کوتاه و عکاسی» ویژه‌ی گروه‌های سنی نونگاه (۱۲+)، نوجوان (۱۵+) و بزرگ‌سال (۲۲-۱۸) در بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ منتشرشده بود.

براین اساس اسامی برگزیدگان اصفهانی به شرح زیر می باشد :

اسامی برگزیدگان بخش ادبی ( داستان ) 
یلدا زارع از اعضای نونگاه ،  مبینا دشتی و فاطمه داشاب از اعضای نوجوان و بهناز نجفی از اعضای ارشد .
اسامی برگزیدگان در بخش ادبی ( شعر )
فاطمه زهرا دوران عضو نوجوان و علی آقا بابایی عضو ارشد .
روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، این موفقیت را به کارشناسان و مربیان ادبی ، مسوولین مراکز و اعضای خوب شرکت کننده تبریک و تهنیت عرض می نماید .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =