برگزاری جشن عید غدیر در مرکز شهر رازو مراکز کانون پرورش فکری خراسان شمالی

با هدف ایجاد شادی و نشاط اجتماعی کانون پرورش فکری مرکز راز ویژه‌برنامه‌ی جشن غدیر را در سطح شهر برگزار کردند.

به گزارش  اداره کل روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی حاتمی مسئول مرکز راز  گفت : جشن غدیر در مرکز وسطح شهر با همکاری اداره کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل کتابخانه  های عمومی وکانون پرورش فکری مرکز راز برگزار  شد.

حاتمی در این باره گفت : در حاشیه برگزاری جشن عید غدیر مسابقه نقاشی با موضوع غدیر خم و ولایت امیرالمؤمنین علی (ع) نیز برگزار شد.

او افزود : همچنین برگزاری نمایشگاه کتاب وتوزیع  هدایای ویژه عید غدیرکه به اعضای حاضر در جشن  هدیه شد از دیگر برنامه های این جشن بود.

مسئول مرکز راز دبا بیان اینکه  جشن عید غدیر عصر روز یک شنبه ۲۶ تیر ماه برگزار شد گفت :مربیان و اعضای کانون راز در این جشن به اجرای برنامه ازجمله قرائت قرآن، اجرای سرود ، مسابقه رو میزی  و مسابقات بومی  و  شعرخوانی ... پرداختند.

همچنین مریم احتشام مسئول مرکز یک بجنورد نیز از برگزازی جشن غدیر در این مرکز خبر داد و گفت : برگزاری گود قصه گویی به مناسبت عید غدیر با قصه ی بهترین هدیه از برنامه های این مرکز بود .

ملیحه بیابانی مسئول مرکز دو بجنورد نیز با اشاره به برگزاری جشن عید غدیر در این مرکز گفت : ویژه برنامه ی مثل کوه به مناسبت عید غدیر در این مرکز برگزار شد و اعضای مرکز با اجرای سرود ، قصه گویی،و مسابقه لحظات خوشی را در کنار یکدیگر تجربه کردند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =