درخشش مربی و اعضای مراکز کانون تهران در پنجمین جشنواره‌ی پرده‌خوانی غدیر

در میان نفرات برگزیده و تقدیری پنجمین جشنواره‌ی پرده‌خوانی و نقالی غدیر نام یک مربی و دو عضو کانون استان تهران به عنوان برگزیده و تقدیری به چشم می‌خورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ پنجمین جشنواره‌ی پرده‌خوانی و نقالی غدیر "مباهله" در شرایطی به کار خود پایان داد که در این جشنواره الهه تاجیک مربی مرکز۲۲ کانون تهران، مقام سوم را در بخش بزرگسالان و ریحانه الله وردی عضو مشترک مراکز ۳۱ و ۲۲ مقام سوم نوجوانان را به خود اختصاص داده و از تامارا یکتا عضو مرکز ۲۲ تقدیر به عمل آمد.

نشست خبری پنجمین جشنواره پرده‌خوانی و نقالی غدیر «مباهله»، با حضور «مرشد محسن میرزاعلی» دبیر جشنواره، «علیرضا حبیبی» مدیر رادیو فرهنگ و «امیرحسین سمیعی» معاون هنری سازمان فرهنگی شهرداری تهران در سالن صفارزاده حوزه هنری برگزار شد. دبیر این جشنواره با بیان اینکه امسال پنجمین دوره جشنواره نقالان علوی برپا خواهد شد، افزود: در فرصت کوتاه انتشار فراخوان، ۲۱۰ اثر از زنان، مردان و کودکان و نوجوانان به دبیرخانه ما ارسال شد که در بازبینی اولیه ۵۰ اثر خیلی خوب و فاخر به مرحله دوم راه پیدا کرد و توسط اردشیر صالح‌پور و محمدرضا معجونی و اینجانب به عنوان دبیر و بازبین در کنار دوستان، کارها را به دقت مورد توجه قرار دادیم و در مرحله نهایی آثار به صورت حضوری در رادیو فرهنگ مورد داوری صحنه ای قرار گرفت.

گفتنی‌ست؛ داوران این مرحله دکتر امیر حسین خرم شاهی، دکتر امیر صادقی و دکتر احمد آذربایجانی بوده و اختتامیه این جشنواره در ۲۶ تیر ۱۴۰۱ به دبیری مرشد محسن میرزاعلی در رادیو فرهنگ  برگزار گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =