دو برگزیده از مراکز کانون استان قزوین در دومین مهرواره کشوری طنز«یک وعده لبخند»

دو عضو مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در دومین مهرواره سراسری طنز«یک وعده لبخند» برگزیده شناخته شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، درآیین پایانی دومین مهرواره کشوری طنز «یک وعده لبخند» به میزبانی کانون استان اردبیل، دو شرکت کننده از استان قزوین به عنوان برگزیده در بخش عکاسی شناخته شدند.

براین اساس زینب آخوندی در گروه سنی نونگاه از مرکز فرهنگی و هنری شماره سه کانون قزوین با مربی‌گری نرگس پیله فروش ها و غزل سیاهکالی مرادی از اعضای ارشد مرکز فرهنگی و هنری محمدیه با مربی‌گری فرزانه گلدوزان از برگزیدگان بخش عکاسی این مهرواره بودند.

گفتنی‌ست دومین مهرواره کشوری طنز " یک وعده لبخند " در بخش های شعر، داستان و عکاسی به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با برگزاری آیینی در فرهنگسرای بانوان شهرداری اردبیل به کار خود پایان داد.

از میان۳۵۰ اثر رسیده در بخش «عکاسی»؛ اعضای هیات داوران شامل مامک یحیی‌پور، لیلاسادات خوانساری و کیوان باقلاچی در مجموع ۱۱ اثر در گروه سنی نونگاه (۱۲+)،۳ اثر در گروه سنی نوجوان (۱۵+) و ۸ اثر در گروه سنی بزرگ‌سال (۲۲-۱۸) را به‌عنوان برگزیدگان نهایی معرفی کردند.

بر همین اساس، فراخوان این مهرواره باهدف ترویج و توسعه روحیه شادی و نشاط، آشنایی کودکان و نوجوانان با گونه‌های مختلف طنز، پرورش تفکر انتقادی و تشویق مخاطبان به‌دقت در اتفاقات محیط پیرامون در سه بخش «شعر، داستان کوتاه و عکاسی» ویژه‌ی گروه‌های سنی نونگاه (۱۲+)، نوجوان (۱۵+) و بزرگ‌سال (۲۲-۱۸) در بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ منتشرشده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =