هجدهمین سوگواره عاشورایی در کانون فارس برگزار می‌شود

پنجمین جلسه شورای فرهنگی کانون فارس با حضور معاونان فرهنگی، اداری و مالی و کارشناسان‌مسوول و کارشناسان فرهنگی، هنری، ادبی، حراست، انفورماتیک و روابط‌عمومی در شیراز برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون فارس، مژده دستوری، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس در این جلسه به محورهای نشست اشاره کرد و از برگزاری هجدهمین سوگواره عاشورایی کانون فارس خبر داد.

به گفته‌ی او هجدهمین سوگواره کانون استان هم‌زمان با شب شعر عاشورا در شیراز برگزار می‌شود و فراخوان شرکت در سوگواره در محورهای فرهنگی، هنری و ادبی آماده و به زودی به مراکز فرهنگی هنری کانون فارس ارسال خواهد شد. دستوری از برگزاری سوگواره هجدهم به صورت حضوری در صورت مساعد بودن شرایط کرونایی کشور خبر داد.

چگونگی برگزاری کارگاه‌های حضوری و برخط و برنامه‌ریزی برای حضور فعال کانون فارس در مناطق کم‌برخوردار در هفته‌ی دولت سال ۱۴۰۱ از دیگر محورهای این جلسه بود که در شورای فرهنگی مطرح و با اظهارنظر اعضای شورا، تصمیم‌گیری شد.  

جلسه‌ی شورای فرهنگی ابتدای هر ماه با حضور مدیرکل، معاونان و کارشناسان حوزه‌های مختلف در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =