ادامه حضور پویانمایی «سمپاش» در جشنواره‌های بین‌المللی

پویانمایی «سمپاش» آخرین ساخته فرنوش عابدی از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همچنان حضور در جشنواره‌های خارجی را تجربه می‌کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در تازه‌ترین حضورهای بین‌المللی این فیلم می‌توان به چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم Deserts cape در کشور آمریکا، سومین جشنواره بین‌المللی فیلم Ignite در کشور انگلستان، نهمین جشنواره بین‌المللی NOIDENTITY  در کشور اسپانیا، شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های فانتزی Grossmann در کشور اسلوانی، جشنواره بین‌المللی انیمیشن Animare در کشور ایتالیا، چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم Three Acts of Goodness  در کشور تایوان اشاره کرد.

این انیمیشن که تازه‌ترین محصول امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است در مورد دیار و سرزمینی است که در آن رویش هرگونه گل و گیاهی ممنوع است و ارتشی به نام «سمپاش» وظیفه نگهداری و شکار گیاهان و کسانی که از آنها نگهداری می‌کنند را دارد. داستان فضای علمی-تخیلی دارد و در آن، ویران‌شهری نقطه مقابل آرمانشهر است. در این فضای ویران‌شهر، آینده‌ای نه چندان روشن وجود دارد و یکی از این سربازها پس از آشنایی با یک گیاه کوچک مسیرش عوض می‌شود.

شایان ذکر است انیمیشن «سمپاش» در جشنواره بین‌المللی Ignite نامزد دریافت جایزه در چهار بخش بهترین فیلم کوتاه، بهترین فیلم انیمیشن، بهترین تهیه‌کننده و بهترین فیلم جشنواره بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =