دو برگزیده سهم کانون کرمان از جشنواره ملی، علمی-ادبی «پرنده بر سیم سطر»

رتبه نخست بخش داستان و رتبه سوم بخش شعر جشنواره ملی، علمی-ادبی «پرنده بر سیم سطر» را مربی و کارشناس مسئول آفرینش‌های ادبی کانون کرمان کسب کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، زهرا قدیری مربی آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با اثر «دوماد خدا» موفق به کسب رتبه نخست بخش داستان جشنواره ملی، علمی-ادبی «پرنده بر سیم سطر» شد.

همچنین، سمیه یاوری کارشناس مسئول آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هم با اثر «باد و باران» در بخش شعر این جشنواره رتبه سوم را کسب کرد.

بنابر این خبر، با اعلام فراخوان جشنواره‌ی ملی، علمی-ادبی «پرنده بر سیم سطر» به میزبانی کانون استان تهران، حدود ۳۰۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره در چهار بخش؛ شعر، داستان، نقد ادبی و مقاله و جستارنویسی ارسال و پس از داوری ۱۲ اثر به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

در نهایت با رأی داوران در بخش مقاله‌ی جشنواره فاطمه گلگلی مریم افزا از استان گیلان به مقام نخست رسید. در بخش نقد، میثم متاجی از استان مازندران حائز رتبه‌ی اول شد. در بخش شعر، منیره هاشمی از استان خراسان رضوی مقام نخست را به دست آورد و در بخش داستان نیز زهرا قدیری از استان کرمان توانست به مقام اول این جشنواره دست یابد.

برای مشاهده‌ی اسامی برگزیدگان اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده‌ی اسامی داوران اینجا کلیک کنید.

برای دانلود نسخه‌ی پی‌دی‌اف کتاب جشنواره اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده‌ی بیانیه‌ی هیئت داوران اینجا کلیک کنید.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =