اهمیت کانون در آموزش مهارت‌های زندگی و پرورش استعداد کودکان و نوجوانان در حاجی آباد

مدیر کل کانون استان هرمزگان با فرماندار شهرستان حاجی آباد در راستای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری مرکز حاجی آباد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، در نشست بین مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با فرماندار حاجی آباد درباره نقش کانون در هدایت کودکان و نوجوانان به مهارت‌آموزی و نقش آن در یادگیری مهارت‌های زندگی و تاثیر آن در آینده کودکان گفتگو شد.
پروین پشتکوهی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ضمن تشریح برنامه‌های کانون گفت: تمرین زندگی از برنامه‌های مهم کانون است و کودکان و نوجوانان در کانون زندگی کردن را تمرین می‌کنند و آینده خود را روشن‌تر می‌سازند.
پشتکوهی با اشاره به ضرورت تجهیز و بروزرسانی مرکز کانون حاجی‌آباد افزود: این مکان به عنوان یک مرکز فرهنگی می‌تواند خدمات مهم و موثری برای مخاطبان و جامعه‌ی هدف به خصوص دانش آموزان ارائه دهد اما برای تجهیز آن به حمایت و تخصیص اعتبار مالی نیاز است.
مدیر کل کانون استان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی، هنری کانون و تاثیر این آموزش‌ها بر کودکان و نوجوانان خواستار همکاری بیشتر مجموعه‌ی شهرستان حاجی‌آباد با مرکز کانون شد.
خرمی‌نسب فرماندار حاجی آباد نیز در مورد تاثیر حضور کانون گفت: افرادی که در گذشته عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بودند و امروز به انسانهای موفق در جایگاه‌های مختلف تبدیل شده‌اند، حاصل تلاش دلسوزانه‌ی مربیان کانون هستند.
وی با اشاره به آموزش مهارتهای زندگی و اثر آن در جامعه اضافه کرد: اجرای برنامه‌های تربیتی و اخلاقی کانون نقش تأثیرگذاری در حوزه فرهنگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی جامعه دارد.
فرماندار حاجی‌آباد ضمن تاکید بر آموزش روش‌های ایجاد ارتباط سالم، خاطر نشان کرد: ارتباط کانون حاجی آباد با آموزش و پرورش بیشتر و کارهای ماندگاری در زمینه‌های فرهنگی و هنری مختلف از جمله سرود و تئاتر انجام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =