۵کارگاه مجازی توسط انجمن‌های تخصصی کانون آذربایجان غربی در تیر ۱۴۰۱ برگزار شد

انجمن‌های ادبی، هنرهای نمایشی و عکاسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی ۵ کارگاه مجازی را در تیر ۱۴۰۱ برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، نشست‌های انجمن‌های تخصصی کانون استان در تیر ۱۴۰۱ در بستر فضای مجازی و با حضور مدرسان و پژوهشگران بومی و غیر بومی برگزار شد.

بر این اساس، انجمن هنرهای نمایشی کانون استان، جلسه‌ی مجازی «انتخاب متن برای تولید تئاتر عروسکی» را با حضور علیرضا آقایی کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی کانون استان ایلام برگزار کرد.

انجمن عکاسی کانون استان نیز با حضور سهراب خواجه نژاد کارشناس مسئول آفرینش‌های هنری کانون استان خراسان رضوی اقدام به برگزاری ۲ کارگاه با عنوان«عکاسی پرتره» ویژه دختران و پسران کرد.

همچنین انجمن ادبی کانون استان ۲ جلسه «نقد و بررسی آثار اعضا» را با حضورحسین قربان‌زاده نویسنده کودک و نوجوان و سمیه حاضر وظیفه مربی ادبی کانون استان برگزار کرد.

یادآوری می شود، در حال حاضر پنج انجمن تخصصی قصه‌گویی، ادبی، هنرهای نمایشی، سرود و عکاسی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی فعالیت می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =