فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون برای کودکان و نوجوانان بسیار ارزشمند است

حجت السلام و المسلمین نجفی رئیس نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان در بازدید از مجتمع فرهنگی هنری کانون تبریز از فعالیت‌ها و برنامه‌های گسترده کانون برای کودکان و نوجوانان قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام و المسلمین نجفی رئیس نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی در این دیدار از بخش‌های مختلف این مجتمع کانون تبریز بازدید کرد.

حجت السلام نجفی در گفتگو با مربیان کانون از فعالیت‌های ارزشمند کانون که به صورت تخصصی و در قالب برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری برای کودکان و نوجوانان ارائه می‌شود قدردانی کرد.

وی با اشاره به اینکه بخشی از مخاطبان فعالیت‌های کانون در جهاد کشاورزی در و در بین فرزندان کارکنان و نیز در مناطق مختلف روستایی و عشایری هستند تصریح کرد: هفته‌های آینده با امضای تفاهم‌نامه‌ای بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به سازمان جهاد کشاورزی از ظرفیت‌های متقابل برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به کودکان و نوجوانان عزیز استفاده خواهیم کرد.

در این دیدار که شیدایی معاون فرهنگی و شادی معاون اداری مالی کانون نیز حضور داشتند، فاطمه زارع مربی مسئول مجتمع کانون تبریز گزارشی از برنامه‌های ویژه اوقات فراغت و کارگاه‌های تابستانی ارائه کرد.

علی بینش مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با قدردانی از حضور حجت الاسلام نجفی از توجه مجموعه جهاد کشاورزی به موضوع تخصصی بودن فعالیت‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان تشکر کرد.

وی با تشریح ساختار فعالیت‌های کانون، تربیت نسلی متعهد و مسئولیت پذیر برای آینده میهن اسلامی را مهمترین هدف و ماموریت کانون عنوان و در عین حال تصریح کرد: کودکان و نوجوانان مناطق روستایی از مهمترین مخاطبان کانون هستند و کتابخانه‌های سیار روستایی و پستی کانون بخشی از این مخاطبان را پوشش می‌دهند اما همکاری و تعامل با جهاد کشاورزی دایره این مخاطبان را افزایش خواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین نجفی رئیس نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان در این بازدید همچنین در جمع کودکان و نوجوانان شرکت کننده در کارگاه‌های تابستان حضور یافت.

کارگاه‌های رباتیک، نقاشی، سفال، نجوم و همچنین بازدید از نحوه فعالیت کتابخانه‌های سیار و پستی کانون از دیگر برنامه‌های این بازدید بود.

گزارش تصویری این برنامه را اینجا ملاحظه نمائید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =