کسب مقام برتر مربی کانون خراسان رضوی در جشنواره قصه گوئی قرآنی تببین

سید احمد مصطفوی مربی کانون پرورش فکری خراسان رضوی در بخش تصویری و گروه بزرگسال نخستین جشنواره قصه‌گویی قرآنی تبیین برگزیده شد.

به گزارش روابط عمومی کانون خراسان رضوی، در نخستین  جشنواره قصه‌گویی قرآنی "تبیین" ۲۵۶۹  اثر در قالب صوتی و تصویری از نقاط مختلف کشور در سه رده سنی کودک، نوجوان و بزرگ‌سالان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که سید احمد مصطفوی، مربی فرهنگی مرکز شماره ۲ مشهد در موفق به کسب رتبه سوم در بخش تصویری و گروه بزرگسال شد.

سید احمد مصطفوی، در کارنامه خود سابقه کسب مقام در جشنواره های مختلف  قصه‌گویی مختلف از جمله  قصه‌گویی رضوی، پرده‌خوانی کشوری، جشنواره بین المللی قصه گوئی، قصه‌گویی سوگواره حسینی و قصه‌گویی ۹۰ ثانیه‌ای را در کارنامه خود دارد. وی در این جشنواره با قصه‌ای با عنوان "امین‌ترین دوست" موفق به کسب مقام شد.

نخستین جشنواره ملی «قصه گویی قرآنی تبیین» با محوریت قصه های قرآنی و مفاهیم معارفی برگرفته از قرآن کریم همچون صداقت، ترویج فرهنگ مهربانی، کمک به دیگران، احترام به والدین، اقامه نماز و آثار آن، توجه به فرهنگ معنویت ازدواج و فرزند آوری، عفاف و حجاب، انفاق، اطعام و ... ویژه تمامی گروه های سنی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  اداره کل کتابخانه های عمومی و بالغ بر ۱۰ دستگاه اجرایی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =