آیین بزرگداشت گنجینه‌های کانون هرمزگان

طی مراسمی از بازنشستگان کانون هرمزگان به پاس قدردانی از زحمات ارزشمندشان در دوران خدمت تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، در مراسمی با حضور مدیر کل، معاون فرهنگی و اجرایی، کارشناسان و جمعی از اعضای قدیمی و فرهیخته از بازنشستگان کانون استان تقدیر شد.
در این مراسم لیلا اقبالی و فرحناز شهنوازی از مربیان بازنشسته ، محمد ذاکری استاد دانشگاه فرهنگیان، مسعود دشوارگر مدیرکل غله و خدمات بازرگانی ، محمدعلی دشوارگر از اعضای قدیمی و فرهیخته و متین کرم پور از اعضای ارشد کانون نیز حضور داشتند.
پروین پشتکوهی مدیر کل کانون پرورش فکری استان هرمزگان ضمن خوشامدگویی به حاضرین با اشاره به نقش والای مربیان در تربیت و مهارت آموزی کودکان و نوجوانان گفت: پیشکسوتان و اعضای قدیمی کانون که اکنون خودشان صاحب‌نظران اجتماعی هستند نقش بسیار مهمی در اشتراک گزاری تجربیات و ایده پردازی در رفع دغدغه‌های کودکان امروزی دارند و این حلقه اتصال تجربیات بین بازنشستگان و مربیان کنونی و اعضای قدیمی باید همیشه پایدار بماند.
وی افزود :بازنشستگان گنجینه‌های تجربه و توانمندی‌های کانون هستند و مربیان باید بتوانند از این گنجینه به عنوان چراغ راه در پیشبرد اهداف کانون بهره ببرند.
در ادامه اعضای قدیمی و فرهیخته که هرکدام در جامعه صاحب جایگاه اجتماعی ویژه بودنداز نقش کانون و جایگاه مربیان صحبت و خاطره گویی کردند.
  اعضای قدیمی و فرهیخته اینگونه کانون و مربیان را وصف کردند:یک مربی چقدر می‌تواند به محیط اطراف خود روشنی ببخشد. یک مربی ارزشمند، با شناخت روان شناسی کودکان و نوجوانان می تواند باعث خودباوری دراعضاء و پایه اعتماد به نفس به کودکان و نوجوانان شود.تاثیرگزاری کانون متاثر از موفقیت‌های ارزشمند این مربیان است.
همچنین ورود و عضویت خود در کانون اینگونه توصیف کردند:در اولین ورود محو محیط و فضای کانون شدیم و تمام فضا،صندلی‌های رنگی ، قفسه‌های کتاب و کتابخوانی در محیط آرام وساکت ما را مجذوب کانون کرده بود.
عضو فعال و ارشد کانون نیز بعد از بیان خاطرات ورود و عضویت خود در کانون گفت :پایه اعتماد به نفس و موفقیت های خود را مدیون مربی توانمند خود می دانم.
در ادامه برنامه، اقبالی از خاطرات خوب خود با اعضای کانون گفت و عنوان کرد بهترین زمان برای من زمان مربی‌گری بود که از حضور کودکان و نوجوانان در کانون به وجد می‌آمدم و یادآوری اعضاء و مربیان برای من بهترین ثروت است.وی پیشنهاد داد مربیان همبستگی ، تجربیات و توانایی خود را به اشتراک بگذارند.
شهنوازی هم بعد از یادآوری خاطرات مربی‌گری خود در کانون ، عضو ارشد متین کرم پور را مایه افتخار خود دانست.
در پایان مراسم با اهدای لوح و هدیه از بازنشستگان فرهیخته کانون به پاس زحمات و تلاش هایشان قدردانی شد.


گفتنی است  مدیر کل کانون ضمن عیادت از بازنشستگانی که بدلیل کسالت شرایط حضور را نداشتند با اهدا لوح و هدایا در منزلشان تقدیر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =