برگزیدگان مسابقه «طرحی از رنگ و رهایی» کانون استان کرمانشاه معرفی شدند

محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون استان کرمانشاه از اعلام برگزیدگان مسابقه «طرحی از رنگ و رهایی» در موضوع‌های: مقاومت، دفاع مقدس، آزادسازی خرمشهر، عملیات مرصاد، و... خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، برگزیدگان مسابقه هنرهای تجسمی «طرحی از رنگ و رهایی» در بخش‌های مختلف آن معرفی شدند.

محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: در این مسابقه استانی که در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، سفال و عکاسی برگزار شد، بیش از ۲۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال گردید.

خیاط‌زنجانی، ضمن اعلام این خبر افزود: فراخوان این مسابقه در موضوع‌های: مقاومت، دفاع مقدس، آزادسازی خرمشهر، عملیات مرصاد، و... منتشر شده بود.

سرپرست کانون استان کرمانشاه، آغاز زمان ارسال آثار به این مسابقه را از سوم خرداد ۱۴۰۱ و هم‌زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و شرکت‌کنندگان در این مسابقه را اعضای ۷ تا ۱۸ سال و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه عنوان کرد.

خیاط‌زنجانی، با اشاره به پایان داوری از سوی هیات داوران این مسابقه، نتایج را به شرح زیر اعلام کرد.

بر همین اساس، در بخش مربیان و در بخش خوشنویسی؛ الهه گلچین و در بخش عکاسی؛ اسما اصغری به عنوان برگزیدگان معرفی شدند.

در بخش اعضا، محمدرضا مسعودی‌نیا از مرکز شماره ۱۰، فائزه امجدیان از مرکز شماره ۳ کرمانشاه، امیرعلی نظری از مرکز کنگاور و ایلیا چراغی از مجتمع شماره یک به عنوان نفرهای برگزیده در بخش نقاشی اعلام شدند.

فاطمه سلیمانی از مرکز کنگاور، یسنا رستمی از مرکز شماره ۸، مهشاد جعفری از مرکز شماره ۱۲ و آرتین صابری از مرکز کنگاور به عنوان برگزیدگان در بخش خوشنویسی اعضا معرفی شدند.

در بخش عکاسی نیز، شیدا فلاحی از مرکز سنقر برگزیده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =