دیدار مدیرکل کانون استان با مسئولین شهر فین

مدیر کل کانون استان هرمزگان، پس از بازدید از مرکز کانون فرهنگی هنری فین با ریاست آموزش و پرورش و نماینده شهردار و شورای شهر فین دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان،مدیر کل کانون استان ،پس از بازدید از مرکز کانون فرهنگی هنری فین در راستای بهسازی و افزایش فعالیت های کانون  با ریاست آموزش و پرورش و نماینده شهردار و شورای شهر فین دیدار کرد.
در این دیدار ، پروین پشتکوهی  مدیرکل کانون استان هرمزگان  پس از تشریح اهمیت کانون در پرورش و آموزش مهارت‌ زندگی در ساختن آینده کودکان و نوجوانان ، در خصوص لزوم بهسازی مرکز فرهنگی هنری فین با فاطمه رنجبر نماینده شهردار گفتگو کرد.
 با حضور ریاست اداره آموزش و پرورش در جلسه مباحث همکاری دو جانبه کانون و اداره آموزش و پرورش شامل :تامین نیروی همکار به عنوان مامور به خدمت از آموزش و پرورش و خانه بازی کودک مطرح گردید.
محمد حیدری زاده ، رییس اداره آموزش و پرورش فین پس از ابراز خرسندی از حضور مدیرکل کانون ، در خصوص اهمیت وجود کانون گفت: وجود مرکزی چون کانون که با نیروهای متخصص به تربیت ، پرورش و مهارت آموزی کودکان می پردازد در بدنه اداره آموزش و پرورش خالی است. کانون مخاطبانی دارد که خود داوطلبانه در آنجا حضور می‌یابند و از آموزش‌هایی که دریافت می‌کنند راضی و خرسند. کانون مکانی است که آموزش‌های با کیفیت دارد و کودکان و نوجوانان باید کانون را بشناسند و حضورشان در کانون ضرورت دارد.
در پایان جلسه در مرکز کانون فرهنگی هنری فین ، مسئولین شهر فین و مربیان کانون به بلندخوانی کتابی درباره حضرت رقیه از سید مهدی شجاعی پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =