ارادت کودکان کرمانشاهی به کودکان عاشورایی ماندگار شد

اولین اجتماع بزرگ کودکان عاشورایی ویژه کودکان پنج تا ده سال در سومین روز از ماه محرم، به نام حضرت رقیه(س) و از ساعت ۱۸:۴۵ روز دوشنبه دهم مرداد ۱۴۰۱، در مسجد عمادالدوله شهر کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، مراسم اجتماع کودکان عاشورایی از سوی کانون پرورش فکری استان و با حضور نزدیک به هشتصد نفر از کودکان و خانواده‌های کرمانشاهی روز دوشنبه دهم مرداد ۱۴۰۱ و در محل مسجد عمادالدوله شهر کرمانشاه برگزار شد.

محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: این مراسم پرشور مذهبی که به مناسبت سوم ماه محرم و به نام حضرت رقیه‌(س) به اجر درآمد، با استقبال خوب کودکان و خانواده‌ها نیز روبه‌رو شد.

خیاط زنجانی، از اجرای قصه‌گویی عاشورایی، مداحی، مرثیه‌سرایی، هم‌خوانی سرود «سلام فرمانده» به زبان کُردی، و...در این مراسم خبر داد و گفت: مراسم اجتماع کودکان عاشورایی که به ابتکار کانون پرورش فکری استان کرمانشاه و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و حوزه مشکات مسجد عمادالدوله برگزار شد، توانست شور و حال خاصی را در روزهای ماه محرم برای کودکان فراهم کند.

سرپرست کانون استان کرمانشاه، حضور خانواده‌ها در کنار کودکان را یکی از صحنه‌های ارزشمند این مراسم عنوان کرد و افزود: کودکان کرمانشاهی در کنار خانواده‌های خود و با بستن سربندهای منقش به نام حضرت رقیه(س)، حضرت علی‌اصغر(ع)، و.. در این مراسم، ارادت قلبی خود را به کودکان عاشورا نشان دادند. 

استقبال و هم‌خوانی کودکان حاضر با خواننده سرود سلام فرمانده نیز از دیگر صحنه‌های پرشور این مراسم بود که ویژگی معنوی خاصی به این برنامه بخشید.  

اولین اجتماع بزرگ کودکان عاشورایی ویژه کودکان ۵ تا ده سال در سومین روز از ماه محرم، به نام حضرت رقیه(س) و از ساعت ۱۸:۴۵ روز دوشنبه دهم مرداد ۱۴۰۱، در مسجد عمادالدوله، واقع در ورودی اول بازار زرگرها به اجرا در آمد.                 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =