ویژه برنامه "به تو از دور سلام" در کانون خوزستان برگزار شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره پنج اهواز به مناسبت ایام شهادت سیدالشهدا ویژه برنامه "به تو از دور سلام" را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، ویژه برنامه "به تو از دور سلام" با حضور وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، مهمان برنامه سردار امیرامین صفت، اعضا و مربیان کانون شماره پنج اهواز، سه‌شنبه یازدهم مردادماه ۱۴۰۱ برگزار شد.

در ابتدای برنامه مدیر کل کانون خوزستان ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان، واقعه کربلا را به عنوان یکی از مهم‌ترین وقایع تاریخ اسلام معرفی کرد و بر زنده نگه‌داشتن آن در میان کودکان نسل امروز تأکید کرد.

در ادامه سردار امیرامین صفت به اهمیت تربیت اسلامی کودکان اشاره کرد و از سردار شهید قاسم سلیمانی به عنوان نمونه بارز تربیت مکتب اسلامی یاد کرد که چگونه به عنوان یک مسلمان از اهداف و آرمان‌های اسلامی در برابر استکبار به مقابله برخاست.

ایشان با بیان خاطرات هشت سال دفاع مقدس به این نکته تأکید کرد؛ آرامش امروز ما مدیون رشادت‌ها و ایثار شهدا است که در دفاع از میهن اسلامی ایران از جان خود گذشتند تا نام ایران جاودانه بماند.

شعرخوانی کودکان شاعر، اجرای نمایش‌نامه و مسابقه با موضوع محرم از دیگر فعالیت‌های ویژه برنامه "به تو از دور سلام" بود که با استقبال کودکان و نوجوانان همراه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =