اردوی جهادی کانون نمین در شهر عنبران

اردوی جهادی مربیان فرهنگی و سیار روستایی کانون پرورش فکری شهرستان نمین، با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری روز سه‌شنبه یازدهم مردادماه سال ۱۴۰۱ در محل کتابخانه‌ی عمومی وحدت شهر عنبران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، مربیان فرهنگی، هنری و سیار روستایی شهرستان نمین، با همکاری سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل و دیگر اداره‌های این شهرستان، با حضور در اردوی جهادی، فرهنگی، درمانی، عمرانی و خدمت‌رسانی جهادگران حسینی، به مناسبت گرامی داشت ۱۱ مردادماه، سالروز صدور پیام ۹ ماده‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان و گروه‌های جهادی، به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری ویژه‌ی کودکان و نوجوانان پرداختند.

بر اساس این خبر، مربیان کانون نمین با اجرای فعالیت‌هایی ازجمله برگزاری کارگاه نقاشی با موضوع محرم، قصه‌گویی از وقایع کربلا و شهادت حضرت امام حسین (ع)، کاغذ و تا، کاردستی، شعرخوانی، روخوانی کتاب، مسابقه، بازی و سرگرمی یک روز خاطره‌انگیز برای کودکان و نوجوانان شهر عنبران رقم زدند.

شایان‌ذکر است کاظم دبیر معاون توسعه‌ی مدیریت و منابع استانداری اردبیل نیز به همراه طیب امینی فرماندار شهرستان نمین و جمعی از مسوولان اداره‌های استان با حضور در این اردو از فعالیت‌های اجراشده توسط کانون نمین بازدید به عمل آورد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =