جلسه توجیهی بیست و چهارمین جشنواره قصه‌گویی کانون هرمزگان برگزار شد

جهت تشریح شیوه‌نامه اجرایی بیست و چهارمین جشنواره قصه‌گویی با مربیان کانون استان هرمزگان جلسه‌ای توجیهی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان،جلسه‌ای توجیهی جهت پیشبرد شیوه‌نامه برگزاری بیست و چهارمین جشنواره قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سالن کنفرانس اداره کل کانون استان هرمزگان برگزار شد.
در این جلسه مدیرکل، معاون فرهنگی و اجرایی، جمعی از کارشناسان اداره کل ،دبیر جشنواره قصه‌گویی و مربیان سراسر استان به صورت حضوری و آنلاین حضور داشتند.
در ابتدای جلسه مدیرکل استان با خرسندی از آغاز بیست و چهارمین جشنواره قصه‌گویی در کانون پرورش فکری گفت: بیست و چهار سال از شروع اولین جشنواره قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میگذرد و جشنواره هر سال پرشورتر و باشکوه‌تر از سال قبل برگزار شده است .
وی همچنین افزود: مربیان کانون، هرکدام استاد قصه‌گویی هستند که با شیوه تخصصی آموزش قصه‌گویی باعث مهارت کلامی، تقویت عادت کتابخوانی و افزایش تمرکز کودکان و نوجوانان می‌شوند و در ادامه برای همه مربیان کانون استان آرزوی موفقیت در این رویداد فرهنگی کرد.
در ادامه عفت تفضلی دبیر جشنواره قصه‌گویی استان به تشریح و تبیین شیوه‌نامه پرداخت و مربیان سوالات خود را در خصوص اجرای برگزاری از دبیر جشنواره قصه‌گویی پرسیدند.


و در پایان کارشناسان استان با بررسی امور محوله کمیته برگزاری جشنواره قصه‌گویی در مورد بخش‌های مختلف با مربیان به گفتگو نشستند.
بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی همانند سال پیش با محورهای موضوعی امیدها و آرزوها، شادی‌ها و غم‌ها و ایثار و از خود گذشتگی (جهاد و مقاومت در عرصه‌های مختلف زندگی) برگزار خواهد شد. بخش «غیررقابتی» با عنوان «قصه‌گویی برگزیدگان» و بخش‌ «علمی» این رویداد فرهنگی در بخش‌های جستار، مقاله علمی، کتاب و پایان‌نامه/ رساله برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =