اعضای پسر ارشد کانون در ورزش فریزبی خوش درخشیدند

با همکاری شهرزاد زارعی مربی فرهنگی کانون شماره ۴ بندرعباس با هیات ورزش‌های همگانی استان هرمزگان برنامه فریزبی، در راستای برگزاری دومین طرح ملی دیسک طلایی با حضور اعضای ارشد پسر کانون استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، برنامه فریزبی که با همکاری مرکز شماره ۴ بندرعباس و هیات ورزش‌های همگانی استان هرمزگان بود در ابتدا اعضای ارشد پسرکانون را با اصول مقدماتی فریزبی آشنا کرد.

زارعی مربی فرهنگی مرکز شماره ۴ بندرعباس گفت: هدف از برگزاری برنامه عصر فریزبی برای اعضای ارشد پسر ایجاد شور و نشاط در میان آنها به ورزش فریزبی و همچنین استعدادیابی بود و در این برنامه ورزشی اعضای کانون خوش درخشیدند.
 وی همچنین افزود:در این برنامه استعدادهای جدید اعضای کانون در رشته ورزشی فریزبی شناسایی شد.
مسئول کمیته فریزبی استان هرمزگان نیز همچنین در حاشیه این مراسم گفت: نخستین جلسه هماهنگی برای دومین لیگ دیسک طلایی فریزبی با همکاری کمیته فریزبی استان هرمزگان برگزار و در مورد برنامه‌های این رویداد ملی اطلاع رسانی شد.
رشته فریزبی یکی از ورزش‌های مفرح کم‌تر شناخته شده است. انجام این رشته ورزشی باعث تقویت سیستم هوازی و غیر هوازی ورزشکار شده و باعث بالا رفتن آمادگی جسمانی وی می‌شود.
فریزبی به صفحه‌ای از جنس پلاستیک به شکل دایره‌ای و لبه‌دار گفته می‌شود که وزن آن بین ۱۱۰ تا ۲۰۰ گرم و به قطر ۲۰ الی ۲۵ سانتی‌متر است. صفحه فریزبی به واسطه شکل آیرودینامیک خود، قادر است تا مدتی روی هوا معلق بماند یا به صورت چرخان چرخان مسافتی را طی کند. از دیسک فریزبی برای تفریح و ورزش رقابتی استفاده می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =