محرم در کتاب‌خانه سیار کانون پرورش فکری شهرستان زیرکوه/ عزاداری در مسجد نور پیشبر و سوگواره احلی من العسل درآبیز

کتاب‌خانه سیار کانون پرورش فکری شهرستان زیرکوه با هدف معرفی و تبیین قیام امام حسین (ع) ویژه برنامه‌های فرهنگی مختلفی را در روستاها و مناطق شهری تحت پوشش خود اجرا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، همزمان با ایام دهه اول محرم کتاب‌خانه سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان زیرکوه با حضور در مزار نور روستای پیشبر به اجرای فعالیت های فرهنگی هنری خاص این ایام برای کودکان ونوجوانان این روستا پرداخت.

آشناسازی اعضا با فلسفه قیام امام حسین (ع) ، معرفی شخصیت امام حسین علیه السلام ، معرفی وقایع کربلا و روز عاشورا، معرفی کتاب‌های مربوط به امام حسین (ع)، عاشورا و ایام محرم و قصه گویی برگرفته از قصه‌های کوتاه مجموعه پیامبر و قصه‌هایش، از جمله برنامه‌های این کتاب‌خانه سیار در محل مسجد نور روستای پشبر شهرستان زیرکوه بود.

گفتنی است: سوگواره احلی من العسل در سوگ قاسم بن الحسن (ع) در محل پایگاه کتاب‌خانه سیار روستایی زیرکوه مستقر در شهر آبیز از دیگر برنامه‌های شاخص این کتاب‌خانه سیار همزمان با ششمین روز از ماه محرم بود که به مرحله‌ی اجرا درآمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =