مدیر کل کانون هرمزگان در بین اعضای کتابخانه سیار روستای سرریگ ایسین حضور یافت

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان با اعضای کتابخانه سیار روستایی سرریگ اول ایسین دیدار کرد.

ه گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، پروین پشتکوهی مدیر کل کانون استان هرمزگان همراه با کتابخانه سیار روستایی بندرعباس در بین کودکان و نوجوانان روستای سرریگ اول ایسین حضور یافت.
پشتکوهی برای اعضای کودک و نوجوان واقعه کربلا را روایت‌گری کرد و با شرح واقعه تاسوعا و عاشورا با شیوه مربی‌گری خود همچون گذشته، سفر حضرت امام حسین علیه السلام به کربلا، رشادت‌ها و دلاوری‌های ایشان و اهل بیت پاک و مطهرشان را به کودکان و نوجوانان شرح داد.
وی همچنین پیرامون اهداف و رسالت امام حسین (ع) پیام واقعه کربلا را به کودکان و نوجوانان اینگونه بیان کرد: تلاش و کوشش برای ساختن آینده ای بهتر برای خود و جامعه با مطالعه ، کتابخوانی و احترام به پدر و مادر و حفظ ارزش‌های اسلام ازجمله راستگویی و انجام کارهای نیک و دوری از رفتارهای ناپسند است.
عارف کریمی مربی سیار روستایی بندرعباس نیز بامعرفی و  بلندخوانی کتاب «یک اسب و دو سوار» نوشته سید مهدی شجاعی که اشاره به واقعه کربلا دارد برای کودکان و نوجوانان قرائت کرد و در پایان نیز درباره اهمیت پرچم با آنان سخن گفت و کاردستی پرچم را به اعضای کتابخانه سیار آموزش داد.
همجنین از عضو سیار امیرعباس عالی پور که در مسابقه مهرواره« قهرمان من »به پاس بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی برگزیده شده بود با اهدای هدیه‌ای تقدیر شد.
لازم به ذکر است کتابخانه سیار روستایی بندرعباس با شعار عدالت فرهنگی برای همه کودکان، هر هفته در روستاهای سرریگ اول ایسین، سرریگ دوم ایسین، پشته ایسین، محمدشمسی،شهرو و محلات کم برخوردار کمربندی،مسجد حمزه و کوی ملت حضور پیدا کرده و با همراه داشتن امکانات لازم با اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری به کشف و پرورش استعداد کودکان و نوجوانان می‌پردازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =