چراغ بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در کرمانشاه روشن شد

فراخوان بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «قصه، صدای زندگی است» در بخش‌های رقابتی، غیررقابتی و علمی منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با برگزاری جلسه ویژه برنامه‌ریزی برای اجرای بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، روند اجرایی این رویداد بزرگ فرهنگی در استان کرمانشاه آغاز شد.

  محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون استان کرمانشاه با اعلام خبر افزود: بخش «رقابتی» بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی شامل قصه‌گویی ملی، قصه‌گویی بین‌المللی، قصه‌گویی آیینی‌سنتی، قصه‌گویی زبان اشاره، قصه‌گویی ۹۰ ثانیه‌ای (قصه زندگی من) و پادکست قصه‌گویی است.

خیاط‌زنجانی همچنین گفت: بخش «غیررقابتی» با عنوان «قصه‌گویی برگزیدگان» و بخش‌ «علمی» این رویداد فرهنگی در بخش‌های جستار، مقاله علمی، کتاب و پایان‌نامه/ رساله برگزار می‌شود.

بر همین اساس، بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی همچون سال گذشته با محورهای موضوعی امیدها و آرزوها، شادی‌ها و غم‌ها و ایثار و از خود گذشتگی (جهاد و مقاومت در عرصه‌های مختلف زندگی) برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان در حوزه‌های مختلف می‌توانند با مراجعه به پایگاه جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =