کد خبر: 317059
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۹
طرح راه اندازی مرکز نوآوری کودک و نوجوان در خوزستان بررسی شد

طرح مرکز نوآوری کودک و نوجوان استان خوزستان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مدیرعامل موسسه فناوری نوین دیجیتال استان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، این نشست با حضور وحید کیانی مدیرکل کانون خوزستان، مسعود حمیدی نژاد مدیرکل آموزش‌وپرورش و سید مصطفی موسوی مدیرعامل موسسه فناوری نوین دیجیتال استان، شنبه ۱۵ مردادماه ۱۴۰۱ به منظور بررسی طرح ایجاد و راه‌اندازی مرکز نوآوری کودک و نوجوان تشکیل شد.

در این دیدار وحید کیانی، مدیرکل کانون خوزستان با تأکید بر تقویت نگرش کارآفرینانه و مهارت ورزی در کودکان و نوجوانان، از آمادگی کانون خوزستان جهت توسعه‌ی فعالیت‌های دانش‌بنیان (خانه‌های خلاق) در مراکز مستند به تفاهم‌نامه همکاری ستاد فناوری‌های نرم و توسعه‌ی صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد.

 مسعود حمیدی نژاد، مدیرکل آمورش و پرورش استان، ضمن اشاره به تحقق شعار سال آموزش‌وپرورش استان افزود؛ آموزش و پرورش استان با تمام ظرفیت‌های موجود خود در جهت برآورده شدن این مهم اهتمام ورزیده و فضاهای موجود خود را در اختیار این ایده قرار خواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =