کد خبر: 317060
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۳
بازدید 246
دیدار مدیرکل کانون استان همدان با فرماندار ویژه ملایر

بهناز ضرابی زاده در سفر یکروزه خود به شهرستان ملایر علاوه بر شرکت در جلسه کمیته‌ی برنامه‌ریزی با فرماندار ویژه ملایر به صورت خصوصی دیدار کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، بهناز ضرابی زاده به همراه معاون فرهنگی و مربیان مرکز شماره ۱ ملایر روز پنج شنبه ۱۳ مردادماه با حضور در دفتر فرماندار این شهر با سلمان اسماعیلی دیدار کرد.
این جلسه باهدف عرض تبریک مسئولیت فرماندار جدید و آشنایی هرچه بیشتر وی با کانون و درخواست نگاه خاص به این دستگاه فرهنگی به ویژه کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان کشور تشکیل شد.

در ابتدای این دیدار ضرابی‌زاده  ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت سیدالشهداء(ع) به معرفی کامل اهداف و فعالیت‌های کانون پرداخت.
وی پس از معرفی تعداد کتابخانه‌های ثابت، سیار و پستی در شهرستان ملایر، مشکلات و کمبودهای این مراکز از لحاظ عمرانی و تجهیزات را تشریح کرد و گفت: باتوجه به اینکه کانون به عنوان اصلی‌ترین و تخصصی‌ترین نهاد در پرورش کودکان و نوجوانان نقش و وظیفه‌ی خطیری را به عهده دارد، انتظار می‌رود جهت تخصیص اعتبار در بین ادارات و دستگاه‌ها  به صورت ویژه دیده شود.


مدیرکل کانون هم‌چنین از فرماندار خواست با بازدید از کتابخانه‌های ‌کانون در سطح شهر ملایر و اطراف از نزدیک در جریان مشکلات و کمبودهای این مراکز قرار گیرد.
در ادامه سلمان اسماعیلی فرماندار ویژه ملایر ضمن ابراز خرسندی از دیدار با مدیرکل کانون  قول مساعد داد که کانون در توزیع اعتبار به صورت خاص دیده شود و در صورت امکان اعتبار بیشتری به این دستگاه که به قشر آینده‌ساز میهن اسلامی خدمت می کند، اختصاص یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =