دیدار مدیرعامل جدید کانون با فرزندان شهید مدافع حرم

حامد علامتی مدیرعامل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نخستین روزهای کاری خود در این مسئولیت به دیدار فرزندان شهید مدافع حرم هاشم دهقانی‌نیا رفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، وی روز سه‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ در روزی که به نام روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم نام‌گذاری شده است، در منزل شهید هاشم دهقانی‌نیا حضور یافت و ضمن گفت‌وگو با خانواده و فرزندان شهید، اظهار کرد: صحت و سلامتی فرزندان عزیز کشورمان به ویژه شفای عاجل این دو عزیز را از خداوند متعال مسالت دارم.
علامتی با عرض تسلیت به مناسبت ایام ماه حزن و اندوه محرم و آرزوی صبر و آرامش برای همسر شهید مدافع حرم، گفت: مفتخرم نخستین ملاقات و حضور رسمی من در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با خانواده محترم شهدا، به‌ویژه فرزندان عزیز شهید مدافع حرم پیوند خورده است.
او در این دیدار با بیان اینکه امروز اقتدار، امنیت و آرامش خود را مرهون خون شهدا هستیم، تصریح کرد: خانواده شهدا چشم‌وچراغ ملت هستند و فرزندان عزیز شهدا، نگین درخشان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند.

مدیرعامل کانون حضور خانواده معظم ایثارگران به‌ویژه عضویت فرزندان شهدا را فرصتی ارزشمند برای کانون توصیف کرده و خطاب به آن‌ها اظهار داشت: مجتمع‌ها و مراکز کانون چشم‌انتظار شماست؛ کانون را متعلق به خودتان بدانید و این افتخار را به ما بدهید که اعضای فعال کانون باشید.

یادآوری می‌شود شهید هاشم دهقانی‌نیا بعد از پیاده‌روی اربعین و وداع با پسران دوقلوی شش‌ماهه‌اش، اردیبهشت‌ماه سال ۹۵ در راه دفاع از حرم اهل‌بیت و درگیری با عوامل تکفیری به شهادت رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =