وبینار تشریح شیوه‌نامه جشنواره بین المللی قصه‌گویی در کانون خراسان جنوبی برگزار شد

به منظور تشریح شیوه‌نامه و هماهنگی بیشتر با مراکز کانون استان وبینار مسئولان مراکز ثابت، سیار و پستی با حضور مدیر کل کانون استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری خراسان جنوبی؛ همزمان با روز سه‌شنبه ۱۸ مراد ماه ۱۴۰۱ وبینار توجیهی فراخوان بیست و چهارمین جشنواره قصه‌گویی کانون با حضور مدیر کل، اعضای دبیرخانه‌ی استانی و مسئولان مراکز فرهنگی و هنری استان به مرحله‌ی اجرا درآمد.

بر اساس این گزارش طاهره حمیدی مدیر کل کانون خراسان جنوبی در ابتدای این نشست مجازی ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) جشنواره قصه‌گویی کانون را از مهمترین رویدادهای فرهنگی دانست.

وی با اشاره به موفقیت‌های استان خراسان جنوبی در دوره‌های گذشته گفت: با توجه به آسیب‌شناسی‌های انجام شده و همچنین بر اساس بخش‌های فراخوان  با تقسیم کار و تدابیر لازم زمینه‌ی حضور فعال قصه‌گویان استان به لحاظ کیفی و کمی در این جشنواره فراهم شود.

حمیدی ارتباط با قصه‌گویان برجسته استانی و شرکت کنندگان در دوره های قبل، تعامل با دستگاه‌های اجرایی هم‌سو و شرکای فرهنگی، تبلیغات محیطی مناسب و استفاده از فرصت انجمن قصه‌گویی را خواستار شد و افزود: روستاهای استان منابع غنی قصه‌های بومی و محلی است و لازم است مربیان کتاب‌خانه‌های سیار با تشریح فراخوان فرصت حضور قصه گویان این مناطق در جشنواره را ایجاد کنند.

رییس دبیرخانه‌ی استانی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی در خراسان جنوبی، در پایان «قصه صدای زندگی» را شعار محوری این جشنواره یاد کرد و با اشاره به بخش‌های فراخوان به صحبت‌های خود پایان داد.

در ادامه فاطمه آدینی کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی و فریده سلامیان و احسان بلوری به تشریح فراخوان و بیان نظرات خود در خصوص حضور فعال مراکز در این جشنواره پرداختند و به سوالات مسئولان مراکز پاسخ گفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =