دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با فرماندار شهرستان فردوس

مدیر کل کانون خراسان جنوبی طی سفر به شهرستان فردوس با مهدی روشن فرماندار این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی، صبح امروز چهارشنبه 19 مرداد ماه 1401 طاهره حمیدی مدیر کل کانون خراسان جنوبی با مهدی روشن فرماندار شهرستان فردوس دیدار و در خصوص برنامه‌های کانون در این شهرستان گفت‌وگو کرد.

بر اساس این گزارش حمیدی در ابتدای این دیدار که اشرف دباغ مربی مسئول کانون پرورش فکری شهرستان فردوس و فریده سلامیان کارشناس فرهنگی اداره کل کانون وی را همراهی می‌کردند به اهم برنامه‌های کانون در این شهرستان اشاره کرد و افزود: در راستای پرورش و همچنین کشف استعداد کودکان و نوجوانان برنامه‌های مختلفی در مرکز فرهنگی و هنری کانون در این شهرستان در حال اجراست.

وی به موفقیت‌های قصه‌گویان این شهرستان در جشنواره‌های قصه‌گویی در دوره‌های گذشته اشاره کرد و گفت: فراخوان بیست و چهارمین جشنواره قصه گویی کانون منتشر شده است و امیدواریم با مشارکت و همراهی دستگاه‌های اجرایی هم سو شاهد درخشش کودکان ونوجوانان این شهرستان در این جشنواره باشیم.

حمیدی در ادامه با اشاره به توانمندی‌های کودکان ونوجوانان این شهرستان، خواستار توجه ویژه مجموعه شهرستان به مرکز در راستای تخصیص اعتبارات و همچنین گسترش امکانات و تجهیزات شد.

 در ادامه‌ی این دیدار فرماندار شهرستان فردوس نیز طی سخنانی گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با پرورش نسل آینده می‌تواند گام های موثری در راستای تعالی و توسعه کشور بردارد و نیاز است توجه ویژه‌ای به این حوزه فرهنگی شود.

روشن افزود: لازم است مربیان و دست اندرکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای کشف استعدادهای نوجوانان و پرورش آنها در راه رشد و پیشرفت جامعه تلاش کنند.

گفتنی است مدیر کل کانون استان در ادامه سفر خود به شهرستان فردوس با امام جمعه شهرستان نیز دیدار کرد و پس از آن با بازدید از مرکز فرهنگی و هنری کانون از نزدیک در جریان برنامه‌های این مرکز قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =