کد خبر: 317113
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰
بازدید 158
طرح " سراچه "

مرکز آفرینش های ادبی کانون استان با رویکرد تقویت هویت یابی در نوجوانان و انتقال مفاهیم وآموزه های اخلاقی متون کهن با استفاده از ابزار متنوع فرهنگی ، هنری و ادبی و ایجاد نشاط و شادابی اجتماعی اقدام به اجرای طرح " سراچه "نموده است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، مرکز آفرینش های ادبی کانون استان با رویکرد تقویت هویت یابی در نوجوانان و انتقال مفاهیم و آموزه - های اخلاقی متون کهن با استفاده از ابزار متنوع فرهنگی ، هنری و ادبی و ایجاد نشاط و شادابی اجتماعی اقدام به اجرای طرح " سراچه " نموده است .
این طرح نگرشی تازه به اهداف فرهنگی و هنری دارد  و به مدت سه سال اجرا می شود و بر همین اساس در گام نخست بر پایه ی تاثیر آموزه های اخلاقی و تربیتی حکایت های سعدی شیرازی در نوجوانان بنا شده است و با تشکیل گروه مجازی از مربیان و مسوولین مراکز و کارشناسان فرهنگی ، هنری  و ادبی کانون استان و اعضای نوجوان علاقمند به مباحث مورد نظر به کار خود ادامه می دهد . 
 افتتاحیه مجازی این طرح با حضور میهمان ویژه ی برنامه خانم مریم عرب با نقد و بررسی حکایت های شیخ اجل سعدی شیرازی و کاربردهای آموزه های اخلاقی او در زندگی فردی و اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت .
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =