حضور  رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان در اداره کل کانون پرورش فکری استان همدان

حضور سعید شهابی نیا رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و عضو شورای اسلامی شهر همدان در دفتر مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان؛ در روز پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ سعید شهابی نیا رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و عضو شورای اسلامی شهر همدان در ساعات اولیه کاری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان حضور یافت و با بهناز ضرابی زاده مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان دیدار کرد.
در این دیدار شهابی نیا و ضرابی زاده به موضوعات مشترک فرهنگی و هنری پرداختند.


در ابتدا شهابی نیا از تحول اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و هم سو کردن نهادهای فرهنگی سخن به میان آورد و در ادامه چگونگی همکاری با کانون پرورش فکری را عنوان کرد .
سپس ضرابی زاده به تشریح فعالیت های کانون پرداخت و از برنامه ها و جشنواره های پیش رو از جمله بیست و چهارمین جشنواره قصه گویی، شب شعر عاشورایی و بزرگداشت روز همدان سخن گفت.


در پایان جلسه مقرر شد کانون تفاهم نامه ای را با موضوع همکاری های دو جانبه و برنامه ها و جشنواره های پیش رو در سال جاری به دفتر کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان ارائه نماید.
در پایان این جلسه سعید شهابی نیا و بهناز ضرابی زاد ‌ه به همراه معاون فرهنگی کانون پرورش فکری همدان از مرکز شماره ۵ واقع در حصار امام بازدید نمودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =