سرپرست کانون استان کرمانشاه میهمان پنجشنبه‌های قصه‌گویی کانون شهرستان روانسر شد

محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون استان کرمانشاه، در حاشیه شرکت در جلسه مربیان مسئول‌فرهنگی مراکز منطقه اورامانات، روز پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱، در برنامه پنجشنبه‌های قصه‌گویی مرکز کانون شهرستان روانسر نیز شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون استان کرمانشاه، در حاشیه شرکت در جلسه مربیان مسئول‌فرهنگی مراکز منطقه اورامانات، در برنامه پنجشنبه‌های قصه‌گویی مرکز کانون شهرستان روانسر نیز شرکت کرد.

در این برنامه که روز پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱، در محل سالن نمایش مرکز کانون پرورش فکری شهرستان روانسر و در میان استقبال کودکان، نوجوانان و خانواده‌های علاقه‌مند به قصه و قصه‌گویی به اجرا در آمد، قصه‌گویان به اجرای هنر قصه‌گویی خود پرداختند.

محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون استان کرمانشاه نیز در این مراسم در سخنانی با اشاره به قصه و قصه‌گویی به عنوان یک میراث فرهنگی ماندگار افزود: قصه‌گویی به عنوان یک هنر ارزشمند می‌تواند نظام تربیتی مشارکتی را معنا دهد.

خیاط‌زنجانی همچنین گفت: کودکان، اولیا و مربیان سه راس مهم تربیتند که برنامه پنجشنبه‌های قصه‌گویی نموداری از رابطه این رئوس است.

سرپرست کانون استان کرمانشاه در پایان افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌دنبال شکل‌گیری نظام تربیتی بر اساس ارزش‌های جامعه اسلامی است.

بر همین اساس، اجرای برنامه پنجشنبه‌های قصه‌گویی، از ابتدای سال ۱۴۰۱ در مرکز کانون شهرستان روانسر و در راستای ترویج قصه‌گویی آغاز به کار کرده است.

ثبت‌نام از قصه‌گویان علاقه‌مند، خانواده‌ها، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها،... هر پنجشنبه در این مرکز انجام می‌شود.

حدود یکصد نفر از علاقه‌مندان به قصه و قصه‌گویی، برای شنیدن قصه‌ها در محل سالن نمایش مرکز روانسر حضور پیدا می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =