«واسازی نقش حیوانات در ادبیات کودک و نوجوان» موضوع نشست کتابخانه مرجع کانون

هشتادوپنجمین نشست کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موضوع «واسازی نقش حیوانات در ادبیات کودک و نوجوان» برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نشست که ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ روز چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ برگزار می‌شود، عطیه فیروزمند نویسنده و دکترای فلسفه تعلیم و تربیت و حمید میرزاده پژوهشگر و فعال محیط زیست، درباره «واسازی نقش حیوانات در ادبیات کودک و نوجوان» سخن خواهند گفت.

انسان در فرآیند خلق گونه‌های مختلف ادبی برای کودکان و نوجوانان از منظر خود، نگاه ویژه‌ای به حیوانات داشته است. در دوره اسطوره و افسانه، ادبیات تعلیمی و معاصر این نسبت تعریف‌هایی منحصر به دریافت و جهان‌بینی انسان داشته است‌. با توجه به تحولات دنیای اکنون این نسبت و رابطه در حال تغییر است.

علاقه‌مندان به شرکت در این نشست به‌صورت حضوری می‌توانند به نشانی خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، مجتمع شهید ملک شامران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کتابخانه مرجع مراجعه کنند.

نشست «واسازی نقش حیوانات در ادبیات کودک و نوجوان» به‌صورت آنلاین نیز در نشانی https://live.kpf.ir/ch/lib از طریق گزینه مهمان قابل مشاهده است.

یادآوری می‌شود این نشست در ادامه سلسله نشست‌های توسعه و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی با حضور صاحب‌نظران عرصه هنر و ادبیات کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =