مشارکت ویژه کانون در پنجمین نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی کرج هم‌زمان با هفته ملی کودک

مهری فلاح، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز از مشارکت این سازمان در پنجمین نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی کرج همزمان با هفته ملی کودک خبر داد خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز این مقام مسوول گفت  پنجمین نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی هم‌زمان با هفته ملی کودک از ۱۸ تا ۲۲ مهر ماه  سال جاری برگزار خواهد شد و کانون با هدف حمایت از تولید ملی و دستاوردهای نوین و نمایش بخشی از توانمندی‌های تولیدی و خدماتی صنعت اسباب بازی کشور در این نمایشگاه مشارکت می‌کند.

سرپرست کانون البرز ادامه داد تولیدکنندگان برتر صنعت اسباب بازی کشور در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و برنامه‌های فرهنگی و شاد و مفرح دیگری نیز در حاشیه‌ی این نمایشگاه برای کودکان و نوجوانان اجرا خواهد شد .

فلاح افزود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز غرفه‌هایی را در این نمایشگاه خواهد داشت و علاوه بر فروش محصولات خود کارگاه‌های بازی و نقاشی را برای کودکان و نوجوانان بازدید کننده از نمایشگاه تدارک دیده است.

وی هم چنین گفت در نظر داریم در صورت امکان از تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیزدعوت کنیم تا در کنار نمایشگاه برای کودکان نمایش‌های مناسب اجرا کند.

گفتنی است ویژه برنامه‌های هفته ملی کودک از ۱۶ تا ۲۲ مهر ماه سال جاری در کرج اجرا شده و  پنجمین جشنواره اسباب بازی نیز  روزهای ۱۸ تا ۲۲ مهر ماه ۱۴۰۱ در مرکز نمایشگاهی باغ گل‌های بوستان چمران از ساعت ۱۱ الی ۲۱ برگزار خواهد شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =