آغاز مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی با ثبت نام علاقه‌مندان در سایت جشنواره آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی درحالی مراحل استان خود را آغاز می‌کند که از ۲۱ مردادماه تمامی علاقه‌مندان به این هنر ویژه و تاریخی در سایت جشنواره آغاز شده است.

بر اساس فراخوان دبیرخانه این جشنواره نوجوانان، بزرگسالان و بزرگ پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها که علاقه‌مند به حضور در این جشنواره می‌باشند برای ثبت نام بارگذاری قصه‌های خود می‌توانند تا ۳۱ مرداد ماه با مراجعه به سایت kanoonfest.ir ضمن ثبت‌نام، قصه‌های خود را بارگذاری یا فایل آن را به یکی از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح استان و یا به دبیرخانه استانی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی تحویل نمایند.

بیست و چهارمین جشمواره بین‌المللی قصه‌گویی امسال در دو بخش ملی و بین‌المللی برای علاقه‌مندان ۱۲ تا ۱۸ سال (نوجوانان)  ۱۸ سال به بالا (بزرگسالان) و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها برگزار می‌شود.

در این جشنواره همچنین قصه‌گویان در بخش "آیینی سنتی" و "قصه گویی به زبان اشاره" نیز رقابت خواهند کرد.

بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در بخش‌های "قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای" و "پادکست قصه‌گویی" نیز پذیرای علاقه‌مندان است.

گفتنی است در بخش علمی این جشنواره از پژوهشگران خواسته شده در بخش‌های جستار، مقاله علمی، کتاب و پایان نامه آثار خود از طریق سایت جشنواره به دبیرخانه ارسال نمایند.

بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در سه مرحله استانی، منطقه‌ای و ملی و بین المللی کار خود را از ۲۱ مرداد آغاز و آیین اختتامیه آن همزمان با شب یلدا برگزار خواهد شد.

مرحله استانی جشنواره شهریورماه سال جاری و پس از انتخاب اولیه از بین آثار ارسالی در تبریز اجرا می شود.

فراخوان جشنواره را می توانید اینجا ملاحظه نمایید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =