برگزاری دومین جلسه‌ی توجیهی بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با حضور مربیان مسئول کانون استان همدان

در آستانه‌ی برگزاری بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، دومین جلسه‌ی توجیهی این جشنواره با حضور مسئولان مراکز سراسر استان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، دومین جلسه‌ی توجیهی مربیان مسئول مراکز کانون این استان روز سه‌شنبه ۲۵ مردادماه در سالن مطالعه‌ی مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ همدان برگزارشد.
در ابتدای این جلسه معصومه‌ ابراهیمی‌هژیر معاون فرهنگی کانون استان ضمن خوش آمدگویی به حاضران به بیان اهمیت و ضرورت قصه و قصه‌گویی پرداخت و قصه را یکی از ضروریات خانواده ها به ویژه کودکان و نوجوانان برشمرد.


ابراهیمی‌هژیر در بخش دوم صحبت‌های خود علاوه بر تشریح دستورالعمل جشنواره به بیان اهداف و محورهای موضوعی آن پرداخت. 


معاون فرهنگی کانون هم‌چنین به بخش‌های مختلف جشنواره اعم از رقابتی و غیر رقابتی اشاره کرد و از مربیان خواست با شیوه‌های خلاق و ایده‌های خوب، اعضا و خانواده‌ها را به شرکت در جشنواره تشویق کنند.
وی به تقویت بخش‌های مختلف در جشنواره تاکید کرد و از حاضران خواست در بخش‌هایی که سال گذشته چندان فعال نبودند در جشنواره‌ی بیست‌و چهارم به شکل قوی‌تری حاضر شوند. 


در ادامه مربیان هریک به طرح سوالات و ابهامات خود پیرامون جشنواره پرداختند و ابراهیمی‌هژیر به سوالات ‌آن‌ها پاسخ داد.
پایان‌بخش این جلسه، قصه‌گویی احمد عسگری مربی سیار روستایی فامنین و برگزیده‌ی جشنواره‌های پیشین بود که با بیان قصه‌ای زیبا  چگونگی اجرای یک قصه‌ی خوب و جذاب را برای حاضران یادآوری کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =