اعلام آمادگی شهرداری فردوس در خصوص ایجاد دومین مرکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری

اکبری شهردار فردوس در خصوص راه اندازی مرکز شماره دو کانون فکری کودکان در منطقه جوادالائمه(ع) این شهرستان اعلام آمادگی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان؛ حسین اکبری شهردار فردوس در دیدار طاهره حمیدی مدیر کل کانون خراسان جنوبی که در محل شهرداری فردوس برگزار شد در خصوص در دیدار خانم دکتر حمیدی مدیرکل کانون فکری کودکان استان خراسان جنوبی با مهندس اکبری شهردار فردوس که در محل دفتر شهردار فردوس برگزار شد، با تاکید بر لزوم گسترش فعالیت‌های کانون فکری کودکان و نوجوانان، در خصوص تامین زمین و همچنین مکان مورد نیاز برای فعالیت کانون در منطقه جوادالائمه(ع) این شهر قول مساعد داد.

در این دیدر مدیرکل کانون فکری کودکان و نوجوانان استان نیز با تشریح ویژه برنامه‌های کانون ضمن با قدردانی از اقدامات شهرداری فردوس در حمایت از فعالیت‌های و برنامه‌های کانون با توجه به گستردگی شهرستان و توانمندی‌های کودکان و نوجوانان، ایجاد مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون را در جهت پرورش و رشد استعدادهای آنان را ضروری دانست.

 گفتنی است بر همین اساس ایجاد مرکز فرهنگی وهنری کانون در شهرستان بیرجند در قالب تفاهم نامه همکاری کانون و شهرداری پیگیری خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =