کد خبر: 317282
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۵
بازدید 397
ششمین میز خدمت کانون در مسکن مهر نظرآباد  استان البرز

سرپرست و کارشناس هنری کانون البرز با حضور در مسکن مهر نظر آباد در ششمین رزمایش جهادی«میز خدمت» شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، طرح «چهارشنبه‌های جهادی»، در قالب رزمایش«میز خدمت»، هر هفته برگزار و  مسوولان ارشد استان به همراه مدیران کل دستگاه‌های اجرایی میهمان یکی از محله‌های کم برخوردار کرج شده و هر دستگاهی سعی خواهد کرد به مشکلات مردم در حوزه عملکرد آن دستگاه رسیدگی کند.

مهری فلاح، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز که هر هفته به همراه یکی از کارشناسان کانون در این برنامه حضور می‌یابد،  شامگاه روز چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ نیز  در نشستی صمیمانه  با حضور ندا ساعی، کارشناس هنری کانون استان، فعالیت‌های کانون را به مردم محله مسکن مهر نظر آباد معرفی کرده و پاسخ‌گوی سوالات آنان در مورد فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون شد.

برگزاری کارگاه نقاشی برای کودکان حاضر در این نشست از دیگر برنامه‌های اجرایی در این نشست بود.

گفتنی است در هفته‌های گذشته اهالی مناطق خط ۴ حصار، اسلام آباد، مهدی آباد،سهرابیه و شهرک ابریشم از فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در قالب میز خدمت بهره‌مند شدند.

لازم به توضیح است کانون البرز هم چنین با استفاده از کتابخانه سیار در  طرح تحول و توانمندسازی ۶۶ محله‌ی شناسایی شده‌ی کم برخوردار استان که از سوی قرارگاه اجتماعی استانداری برگزار می‌شود نیز مشارکت کرده و فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی خود را به دل این مناطق می‌برد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =