آغاز بیست و چهارمین جشنواره بین المللی  قصه گویی با "شعار قصه صدای زندگی است "

بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی با "شعار قصه صدای زندگی است "آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان  شمالی  نرگس برهند کارشناس مسئول فرهنگی ؛هنری  کانون پرورش فکری گفت : امسال قصه‌گویی ملی برای ۳ گروه سنی نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال، بزرگسالان ۱۸ سال به بالا و مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها است.

برهمند گفت : در بخش «بین‌الملل» جشنواره، قصه‌گویان حرفه‌ای ایران و کشورهای دیگر شامل برگزیدگان سطوح منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی جشنواره‌های پیشین، قصه‌گویان و مجریان حرفه‌ای و قصه‌گویان علاقه‌مند از سایر کشورها به رقابت خواهند پرداخت.

او افزود : بخش «آیینی‌سنتی» جشنواره هم شامل اجرای قصه‌گویی با نگاه به سنت‌ها و آیین‌های دینی و ایرانی، در یکی از شیوه‌های نقالی، پرده‌خوانی و یا شمایل‌گردانی است که ویژه‌ نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال و بزرگسالان ۱۸ سال به بالا است.

کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری با اشاره به بخش ۹۰ ثانیه و پادکست گفت : بخش‌های «قصه‌گویی ۹۰ ثانیه‌ای» و پادکست هم اشاره کرد و ادامه داد: قصه‌گویان در این بخش هیچ محدودیتی ندارند و همه می‌توانند در یک ویدئوی ۹۰ ثانیه‌ای، برش یا بخشی از زندگی خود را روایت کنند و در سامانه‌ی جشنواره بارگزاری کنند.

گفتنی است، برای ثبت نام به سایت    www.kanoonfest.ir مراجعه کرده و  فرم ثبت اثر را تکمیل کنید.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =