فراخوان رقابت قصه‌گویان در استان اردبیل منتشر شد

فراخوان بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «قصه، صدای زندگی است» در بخش‌های مختلف رقابتی، غیررقابتی و علمی منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در سه بخش رقابتی شامل قصه‌گویی ملی، بین‌المللی، آیینی سنتی،۹۰ ثانیه‌ای و پادکست، بخش غیررقابتی با عنوان «قصه‌گویی برگزیدگان» و بخش علمی شامل جستار، مقاله علمی، کتاب، رساله و پایان‌نامه و با مشارکت اعضای نوجوان، بزرگسالان، پدربزرگ و مادربزرگ‌ها و قصه‌گویان علاقه‌مند از سایر کشورها توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

بر اساس این خبر، قصه‌گویان علاقه‌مند به شرکت در هر یک از بخش‌های ملی، بین‌المللی، آیینی سنتی که مرحله اول آن به‌صورت استانی برگزار خواهد شد، با ثبت‌نام و ارسال آثار خود در قالب لوح فشرده به دبیرخانه استانی می‌توانند به رقابت با یکدیگر پرداخته تا در صورت کسب موفقیت، جواز حضور در مرحله منطقه‌ای را به دست آورند.

گفتنی است مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار در این بخش از جشنواره تا پایان روز سه‌شنبه، هشتم شهریورماه سال ۱۴۰۱ تعیین‌شده است.

همچنین متقاضیان شرکت در بخش‌های غیررقابتی، ۹۰ ثانیه‌ای و پادکست می‌توانند با ثبت‌نام و ارسال آثار خود تا ۳۱ شهریور، در این دوره از جشنواره شرکت نمایند. همچنین فرصت شرکت در بخش علمی این رویداد فرهنگی برای دانشجویان، دانش‌آموختگان، پژوهشگران، نویسندگان و مترجمان سی‌ام مهرماه می‌باشد.

شایان‌ذکر است، متن کامل فراخوان بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در سایت و پایگاه خبری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی kpf.ir و kanoonnews.ir در اختیار علاقه‌مندان قرارگرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =