برگزاری ویژه‌برنامه‌ی گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در مرکز فرهنگی‌هنری بَزمان(سیستان و بلوچستان)

ویژه‌برنامه‌ی گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان(مرکز فرهنگی‌هنری بَزمان) برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، ویژه‌برنامه‌ی گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در مرکز بَزمان برگزار شد.

با توجه به اهمیت نقش ایثارگران در حفظ تمامیت ارضی و امنیت کشور، ضرورت آشنایی با تلاش‌هایی که در این راه صورت گرفته و انتقال این امر مهم به نسل کودک و نوجوان،  مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برنامه‌های گوناگونی در مناسبت‌های مختلف اجرا می‌کنند.

یکی از جلوه‌های این ایثارگری، آزادگان سرافراز دفاع مقدس هستند که روزهای طولانی را در اسارت، مقاومت کردند و پس از سال‌ها تحمل رنج به آغوش میهن بازگشتند.

در همین رابطه ویژه‌برنامه‌ای در مرکز فرهنگی‌هنری بزمان برگزار شد و فعالیت‌هایی چون قصه‌گویی، معرفی وقایع و ایام، معرفی کتاب، نقاشی، بیان خاطراتی از آزادگان و... برای آشنایی اعضا با این ایثارگران اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =