بازدید استاندارایلام ومعاون رئیس جمهور در امورزنان وخانواده از میز خدمت کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، میز خدمت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام با حضوراستاندار و معاون رئیس جمهور در امورزنان و فاطمه رستگار مدیر کل کانون ، با مشارکت همکاران ستادی در مصلای امام خمینی (ره) ، قبل از برگزاری نمازجمعه این هفته شهر ایلام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، میز خدمت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام با حضور فاطمه رستگار مدیر کل کانون و با مشارکت همکاران ستادی در مصلای امام خمینی (ره) و قبل از برگزاری نمازجمعه این هفته شهر ایلام برگزار شد.

حسن بهرام نیا استاندار ایلام و دکتر خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از محل استقرار میز خدمت اداره کل بازدیدکردند و فاطمه رستگار ضمن تبریک هفته دولت و خیر مقدم، گزارشی از خدمات ارائه شده در میز خدمت به مخاطبان و والدین ارائه نمود.

 میز خدمت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در راستای تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی و پاسخ به سوالات کودکان نوجوانان والدین و اولیای تربیتی برپا می شود.

درضمن ،با هدف تشویق به کتابخوانی و توسعه فرهنگ کتاب و مطالعه، به مراجعه کنندگان و بازدیدکنندگان از غرفه میز خدمت، کتاب های منتشر شده و محصولات فرهنگی کانون، اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =