ویژه برنامه های فرهنگی کانون با همکاری حوزه بسیج ادارات کل شهید رجایی استانداری اصفهان

به مناسبت ماه محرم و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت و هزار شهید کارمند استان اصفهان برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی کانون برای کودکان و نوجوانان در بخش جنبی ، هم زمان با مراسم عزاداری با همکاری سازمان بسیج ادارات و کارمندان برگزار می شود .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، به مناسبت ماه محرم و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت و هزار شهید کارمند استان اصفهان برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی کانون برای کودکان و نوجوانان در بخش جنبی ، هم زمان با مراسم عزاداری با همکاری سازمان بسیج ادارات و کارمندان برگزار می شود .

این برنامه ها شب ها بعد از نماز مغرب و عشا از چهارشنبه دوم شهریور 1401 به مدت پنج شب در اصفهان ، کنار گذر بزرگراه شهید صیاد شیرازی حد فاصل خیابان جی و هشت بهشت ، باشگاه فرهنگی و ورزشی مخابرات استان اصفهان برگزار می گردد .
در این برنامه کودکان و نوجوانان با فعالیت های متنوع فرهنگی ( قصه گویی ،پرده خوانی ،مسابقه و کاردستی ( کلاژ) و تکمیل بروشور هایی با موضوع امام حسین ( ع) و یاران با وفایشان مخاطب برنامه بودند.


 در حاشیه این برنامه ها میز خدمت اداره کل کانون پرورش فکری در محل مستقر گردید و توضیحات لازم به مخاطبان  جهت معرفی و عضویت در مراکز کانون استان ارایه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =