گفت و گوی مردمی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان

ارتباط مردمی بهناز ضرابی زاده مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با والدین، در مجتمع فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری شهید آیت الله مدنی.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در روز شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ به مناسبت هفته دولت، بهناز ضرابی زاده مدیرکل و معصومه ابراهیمی هژیر معاون فرهنگی کانون با حضور در مجتمع فرهنگی و هنری شهید آیت الله مدنی با جمعی از مردم شهرک مدنی در خصوص فعالیت ها و کارگاه های کانون و چگونگی خدمات رسانی مربیان گفت و گو کردند.
بهناز ضرابی زاده، ضمن تبریک ایام گرامیداشت هفته دولت و درود به روان پاک شهیدان رجایی و باهنر، این هفته را فرصتی مناسب دانست تا از فعالیت های مراکز بازدید کرده و ارتباط با والدین و اعضا و توجه به درخواست ها و مشکلات و پیگیری مسائل مربوطه را از رئوس فعالیت های خود در این هفته دانست.


ضرابی زاده در ادامه با چند تن از والدین به گفتگو نشست و به سوال های آنها پاسخ داد.
در این دیدار مردمی والدین و اعضا، ضمن تشکر از افتتاح این مجتمع در بزرگترین و پرجمعیت ترین شهرک همدان، کانون پرورش فکری را مکانی امن، قابل اعتماد و کارکنان کانون را مربیانی با اخلاق و مهربان دانستند و ایجاد چنین مکان های فرهنگی هنری را در رشد فرهنگ، هنر، ادب و خلاقیت کودکان و نوجوان  بسیار موًثر دانستند.
گفتنی است مجتمع فرهنگی و هنری شهید آیت الله مدنی بعد از ۱۳ سال در سال ۱۴۰۰ با حضور مسئولین استانی افتتاح گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =