نخستین تیزر بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون منتشر شد

نخستین تیزر بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کار علیرضا آقایی کارگردان، نمایش‌نامه‌نویس و تهیه کننده منتشر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، آقایی کارشناس مسوول کانون استان ایلام گفت: این تیزر به معرفی بخش‌های مختلف بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری می‌پردازد.

او همچنین افزود: در طراحی نخستین تیزر بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون از قصه‌های مطرح و قدیمی و پوستر جشنواره کمک گرفته شده است، به‌ویژه از شخصیت‌هایی که در پوستر این دوره از جشنواره هم دیده می‌شود.
آقایی در ادامه یادآور شد در این تیزر تصاویری از قصه‌های «شازده کوچولو»، «حسن کچل» و «چوپان دروغگو» را می‌بینیم.

این جشنواره در بخش‌های‌ رقابتی، غیررقابتی و علمی برگزار می‌شود که بخش «رقابتی» آن شامل قصه‌گویی ملی، قصه‌گویی بین‌المللی، قصه‌گویی آیینی‌سنتی، قصه‌گویی زبان اشاره، قصه‌گویی ۹۰ ثانیه‌ای (قصه زندگی من) و پادکست قصه‌گویی است.

بخش «غیررقابتی» جشنواره نیز با عنوان «قصه‌گویی برگزیدگان» و بخش‌ «علمی» این رویداد فرهنگی در بخش‌های جستار، مقاله علمی، کتاب و پایان‌نامه/ رساله برگزار می‌شود.

بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «قصه، صدای زندگی است» همزمان با شب یلدا در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =