آموزش ساخت پادکست در حاشیه برگزاری جشنواره قصه‌گویی

در حاشیه‌ی بیست‌وچهارمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی دوره‌ی«آموزش ساخت پادکست» در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، همزمان با برگزاری بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی دوره‌ی آموزشی ساخت پادکست در روزهای هشتم، نهم و دوازدهم شهریورماه، با حضور مربیان و اعضای مستعد مراکز استان در فضای اسکای‌روم برگزار خواهد شد.
در این کارگاه آموزشی شرکت‌کنندگان ضمن تعامل با مدرس و رفع ابهامات، با شیوه‌های ساخت پادکست با استفاده از نرم‌افزارهای معرفی شده توسط مدرس دوره آشنا خواهند شد و روش‌های صداگذاری، هوشمندی در تدوین، استفاده‌ی بهینه از ابزار ضبط و ویرایش صدا و جلوه‌های صوتی و... را خواهند آموخت.
بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار قصه صدای زندگی است همزمان با شب یلدا  برگزار می‌شود.
این جشنواره در بخش‌های رقابتی، غیررقابتی و علمی اجرا می‌شود که بخش رقابتی آن شامل قصه‌گویی ملی، قصه‌گویی بین‌المللی  قصه‌گویی آیینی سنتی، قصه‌گویی زبان اشاره، قصه‌گویی ۹۰ ثانیه‌ای و پادکست قصه‌گویی بوده و مهلت ثبت‌نام و ارسال اثر تا پایان شهریورماه است.
در بخش غیررقابتی این جشنواره قصه‌های برگزیدگان دوره‌های قبل توسط قصه‌گویان اجرا می‌شود و بخش‌ علمی شامل مقاله علمی، کتاب و پایان‌نامه/ رساله و جستار است و محور آثار ارسالی پیرامون ایثار و از خود گذشتگی، شادی‌ها و غم‌ها و امیدها و آرزوها خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =