انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های آینده، از رسالت‌های کانون است

ششمین جلسه شورای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در سال ۱۴۰۱ با موضوع تبیین دستورالعمل شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تعیین اعضای کمیته استانی و همچنین بحث و تبادل‌نظر در خصوص برنامه‌های هفته دولت، قبل‌از ظهر روز پنج‌شنبه، سوم شهریورماه، در دفتر مدیرکل تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، ملیحه ملک‌زاده فرد سرپرست کانون استان اردبیل با گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر، گفت: اقتدار، عزت و سربلندی کشور ثمره‌ی خون شهدا و ازخودگذشتگی هزاران نفر از جانبازان و ایثارگران است و امروز وظیفه‌ی ماست راه آنان را در اعتلای نام ایران اسلامی ادامه دهیم.

سرپرست کانون استان با اشاره به اینکه نسل نوپای جامعه باید حوادث انقلاب و دفاع مقدس را بشناسد، اظهار داشت: انتقال و تبیین فرهنگ ارزشمند ایثار و شهادت یکی از رسالت‌های کانون پرورش فکری به‌عنوان یک‌نهاد فرهنگی است.

ملک‌زاده فرد هفته دولت را فرصتی برای اطلاع‌رسانی از خدمات ارائه‌شده توسط کانون استان به مردم دانست و افزود: در یک سال گذشته از عمر دولت سیزدهم، عملکرد و دستاوردهای خوبی از کانون پرورش فکری استان را در حوزه‌های فرهنگی، هنری و ادبی شاهد بودیم و تلاش خواهیم کرد این اقدامات در راستای خدمت‌رسانی به مردم به‌خصوص قشر کودک و نوجوان استان باقوت بیشتری ادامه یابد.

در ادامه داریوش علومی معاون فرهنگی کانون استان، اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌های دفاع مقدس را از سرفصل‌های مهم کاری مراکز کانون استان نام‌برده و از اجرای فعالیت‌های مختلف در این حوزه خبر داد.

شایان ذکر است، کارشناسان ستادی نیز با ارائه نظرات خود، بر اجرای برنامه‌ها توسط مراکز کانون استان و نظارت بر حسن انجام آن، در جهت معرفی و انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل آینده، تأکید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =